• מחיר טוב
  • חדש
מברשת שירותים/קערת אסלה מברשת קרמיקה מברשת שירותים עם מברשת אסלה עומדת מודרנית עיצוב מינימליסטי מברשת שירותים

מברשת שירותים/קערת אסלה מברשת קרמיקה מברשת שירותים עם מברשת אסלה עומדת מודרנית עיצוב מינימליסטי מברשת שירותים

 
ILS 77.10

זמינות
בצורה נגישה

חוסך שטח עיצוב מסוגנן ואחסון נוח, שמור על אמבטיה מסודרת, נקייה ומסודרת היטב, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך מברשת שירותים קרמיקה : עשויה קרמיקה, בהירה, נקייה, ארוכה, צרה ורחבה, קווים פשוטים וחלקים, מתאימים לכפות הידיים ולבתים דקורטיביים הומניים. צבעים רוויים מרעננים הפכו לצבעים הפופולריים הנוכחיים, מה שיגרום לאנשים להרגיש מאוד נוחים מבחינה ויזואלית. פונקציה ויופי מתקיימים זה בזה. בנוסף ליופי של האמנות, לקרמיקה יש גם מאפיינים של עמידות בפני שחיקה, עמידות והתנגדות לצהבה. ראש המברשת מאמצת תכנון ניתוק, אומנות מעודנת ויכולת ייצור חזקה, במטרה להשיג חיי אמבטיה אופנתיים באיכות גבוהה יותר. זהו חפץ דקורטיבי כמו יצירת אמנות. דלי המברשת הוא מקשה אחת, חלק, מעוקל, אטום למים, חזק ויציב, קל לאחסון מברשת האסלה, ולא קל להכתים את הרצפה. חוסך שטח עיצוב מסוגנן ואחסון נוח, שמור על אמבטיה מסודרת, נקייה ומסודרת היטב, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך. מברשת שירותים קרמיקה : עשויה קרמיקה, בהירה, נקייה, ארוכה, צרה ורחבה, קווים פשוטים וחלקים, מתאימים לכפות הידיים ולבתים דקורטיביים הומניים. צבעים רוויים מרעננים הפכו לצבעים הפופולריים הנוכחיים, מה שיגרום לאנשים להרגיש מאוד נוחים מבחינה ויזואלית. פונקציה ויופי מתקיימים זה בזה. בנוסף ליופי של האמנות, לקרמיקה יש גם מאפיינים של עמידות בפני שחיקה, עמידות והתנגדות לצהבה. ראש המברשת מאמצת תכנון ניתוק, אומנות מעודנת ויכולת ייצור חזקה, במטרה להשיג חיי אמבטיה אופנתיים באיכות גבוהה יותר. זהו חפץ דקורטיבי כמו יצירת אמנות.


מאפיינים עיקריים

5.3 inches * 5.3 inches * 15.3 inches:
Quickly:
1. Please check the color and size before buying.:
2. Product photos do not include products other than products.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4. The above data is for reference only, the size is manual measurement, the error is 1-3 cm, please allow, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve this problem as soon as possible.:
6. Welcome to share and feedback to provide you with better products and services.:
7. Thank you for visiting my store, click to enter my store, there will be many products for your reference, logistics, usually we will ship within 1-3 days, and the expected arrival time is 9-15 days. :

קונים אוהבים גם