• מחיר טוב
  • חדש
אישית מותאם אישית התאמת לב פאזל חתיכה ידידות צמיד סט של 2/3/4 יחידות למשפחה אחיות הטוב ביותר חברים מותאם

אישית מותאם אישית התאמת לב פאזל חתיכה ידידות צמיד סט של 2/3/4 יחידות למשפחה אחיות הטוב ביותר חברים מותאם

 
ILS 3.00

זמינות
בצורה נגישה

צמידים עבור 4 : את מושלם צמיד עבור ארבעה החברים הכי טובים, גם יכול להינתן אחיות, אמא ובת, דודה ואחיינית, סבתא ונכדה למרות שאתה רחוק זה מזה, ליבך עדיין ביחד. חומר : נירוסטה באיכות גבוהה, גימור מלוטש גבוה, הברקה עמידה וצבע, לא חלודה, לא לדעוך או לשנות צבעים. חצי לב בצורת עיצוב, בשילוב עם כפול קישור שרשרת ומבריק קריסטל לצורה של אופנה קסם צמיד. * גודל מתכוונן* את סופר חמוד הטוב ביותר חבר צמידי מתכוונן שרשרת אורך : 6.9"+2", מתאים לכל פרקי ידיים. פשוט ואופנה עיצוב תואם עם כל תלבושת. ליצור את התאמה מושלמת, אידיאלי עבור נשים, בנות, נוער, בני נוער, שושבינה, החברות הכי טובות. מתנות צמידים תואמים : כל הזמנה מגיעה עם קופסת מתנה אלגנטית ונרתיק קטיפה של ג ' וביבי. נהדר עבור כל הענקת מתנות אירוע-חג המולד, יום נישואים, חג ההודיה,חג האהבה, אמהות יום ויום הולדת לחברים שלך, אחיות, בת,אשתו ואמא, או רק כהפתעה כדי להזכיר כי מיוחד אחד כמה אכפת לך!. * אחות מתנות אחות : זה אחות ידידות תכשיטי הוא ייחודי ומשמעותי מתנה כדי להראות האהבה שלך עבור החבר הכי טוב שלך. בחירה מצוינת עבור סיום, יום הולדת, חג המולד, חג ההודיה, מתרחק או כל תאריכים מיוחדים. דמיין את הפתעתה כשהיא רואה את הצמיד הזה ואת המסר המיוחד ששלחת, כמה זה מתוק!. חומר : באיכות גבוהה נירוסטה, גבוהה גימור מלוטש, עמיד וצבע הברקה, לא חלודה, לא לדעוך או לשנות צבעים. גודל : התאמת לב פאזל חתיכה גודל : 12 על 23 מ מ, צמיד אורך : 6.9 סנטימטרים מתכווננת.


מאפיינים עיקריים

The 7 Chakra Stone Bead Size is about 8mm(0.31); 10-37 inch adjustable necklace length; 0.98-1.57 in length and 0.79-1.18 width for the Raw Amethyst Stone Pendant. Moreover, the chic sliding buckle and solid but lightweight box chain all have smooth edges. It is easy to adjust based on neck size to get a comfortable wearing experience. AMETHYST CRYSTALS:
Amethyst in 7 chakra corresponding to the eyebrow wheel which can promote the activity of brain cells, helping to think and concentrate. Amethyst stands for spirituality, spirit and noble love. It can be used as an emotion and symbol of an admirer. And it is also known as amulet, usually dispels demons and enhances individual luck.

קונים אוהבים גם