• מחיר טוב
  • חדש
קרם עיניים - ג'ל עיניים מתעורר פפטיד, פפטיד יציב ג'ל עיניים, ג'ל מתעורר פפטיד מתעורר של גברים, קרם עיניים מגניב

קרם עיניים - ג'ל עיניים מתעורר פפטיד, פפטיד יציב ג'ל עיניים, ג'ל מתעורר פפטיד מתעורר של גברים, קרם עיניים מגניב

 
ILS 0.33

זמינות
בצורה נגישה

[פורמולה פפטיד עוצמתית] : ג'ל העין המרים פפטיד מתעורר הוא טיפול עיניים בעל ביצועים גבוהים המכיל תערובת חזקה של פפטידים פפטידים אלה פועלים לחיזוק העור העדין סביב העיניים ולעורר את ייצור הקולגן, מה שמוביל למראה מוצק וחלק יותר. [פיתרון ממוקד לגברים] : עריכת ג'ל העין המרים פפטיד לגברים מנוסחת באופן ספציפי כדי להתייחס לדאגות הייחודיות של עורם של גברים סביב העיניים. [מצמצם את הנפיחות והעיגולים הכהים] : הנוסחה המתקדמת שלה מכוונת לנפיחות, עיגולים כהים, תיקים מתחת לעיניים, קמטים וקווים עדינים, ומספק תוצאות יעילות. [חברות ומחלקות את אזור העיניים] : עריכת ג'ל העין המרים פפטיד נועד לחלק ולהחליק את העור העדין סביב העיניים. [חברות ומחלקות את אזור העיניים] : עריכת ג'ל העין המרים פפטיד נועד לחלק ולהחליק את העור העדין סביב העיניים. [פורמולה פפטיד עוצמתית] : ג'ל העין המרים פפטיד מתעורר הוא טיפול עיניים בעל ביצועים גבוהים המכיל תערובת חזקה של פפטידים. פפטידים אלה פועלים לחיזוק העור העדין סביב העיניים ולעורר את ייצור הקולגן, מה שמוביל למראה מוצק וחלק יותר. [פיתרון ממוקד לגברים] : עריכת ג'ל העין המרים פפטיד לגברים מנוסחת באופן ספציפי כדי להתייחס לדאגות הייחודיות של עורם של גברים סביב העיניים. [מצמצם את הנפיחות והעיגולים הכהים] : הנוסחה המתקדמת שלה מכוונת לנפיחות, עיגולים כהים, תיקים מתחת לעיניים, קמטים וקווים עדינים, ומספק תוצאות יעילות. [חברות ומחלקות את אזור העיניים] : עריכת ג'ל העין המרים פפטיד נועד לחלק ולהחליק את העור העדין סביב העיניים.


מאפיינים עיקריים

Net content:
15g (g/ml)
Product efficacy:
silky and moisturizing texture, easy to absorb, moisturizing and not greasy, replenishing the moisture of the skin around the eyes, making the skin moist and full.
Package List:
1× awaken peptide lifting eye gel,:
Notes:
Due to different displays and lighting effects, the actual color of the product may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
Due to manual measurement, please allow slight measurement deviation. :

קונים אוהבים גם