• מחיר טוב
  • חדש
קופסת מוסיקה בגודל מיני, קופסת מוזיקה בצבע גרגר עץ עם תנועת שעון, רטרו תפירה לקישוט הבית קופסת מוזיקה

קופסת מוסיקה בגודל מיני, קופסת מוזיקה בצבע גרגר עץ עם תנועת שעון, רטרו תפירה לקישוט הבית קופסת מוזיקה

 
ILS 1.33

זמינות
בצורה נגישה

100% חדש לגמרי ובאיכות גבוהה העיצוב של תנועת שעון, מכונת התפירה כולה יכולה להזיז שהיא חיה ומקפדת. חומרים איכותיים ועיצוב ייחודי הופכים מראה מעולה. המתג נמצא במגירה, כאשר הוא מפוצץ, פתח את המגירה ואת טבעות המוזיקה. אתה יכול לתת את זה למאהב שלך, למשפחות, למרירי וחברים במתנה. תיאור : מראה רטרו, פרט מעולה ומוזיקה נפלאה מזכירים את הזמן הישן. כשאתה צעיר, אמא שלך מכינה לך בגדים באמצעות התפירה. העיצוב של תנועת שעון, מכונת התפירה כולה יכולה להזיז שהיא חיה ומקפדת. המתג נמצא במגירה, כאשר הוא מפוצץ, פתח את המגירה ואת טבעות המוזיקה. 100% חדש לגמרי ואיכותי . העיצוב של תנועת שעון, מכונת התפירה כולה יכולה להזיז שהיא חיה ומקפדת . חומרים איכותיים ועיצוב ייחודי הופכים מראה מעולה. המתג נמצא במגירה, כאשר הוא מפוצץ, פתח את המגירה ואת טבעות המוזיקה . אתה יכול לתת את זה למאהב שלך, למשפחות, לחברת החברים שלך במתנה. ספציפית : מצב : 100% סוג חדש לגמרי סוג : מיני קופסא מוסיקה : פלסטיק צבע : משקל צבעי גרגר עץ : בערך. גודל 262 גרם : בערך 12 * 7.3 אינץ 'אריזה כוללת : 1 * מיני תיבות מוסיקה : 1. כאשר משתמשים בתיבת המוזיקה, אנא אל תפסיק או התערבות ידנית על מנת למנוע נזק. כשאתה הופך את עבודת השעון, אנא אל תשתמש בכוח. כשאתה מרגיש את ההתנגדות, אנא הפסיק להסתובב כדי לא לפגוע בתנועה . אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ/מ"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.


מאפיינים עיקריים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Mini Music Box
Material:
Plastic
Color:
Wood Grain Color
Weight:
Approx. 262g
Size:
Approx. 12 * 7.5 * 16cm / 4.7 * 0.7 * 6.3in
Packing Include:
1 * Mini Music Box:
Notes:
1. When the music box is used, please do not stop or manual intervention in order to avoid damage. When you turn the clockwork, please do not use force. When you feel the resistance, please stop turning in order not to damage the movement.:
2. Please allow 1-3cm/mm error due to manual measurement. Thanks for your understanding. :
3. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

קונים אוהבים גם