• מחיר טוב
  • חדש
Qiyuds מיקרוסקופ ביולוגי אופטי ביולוגי אופטי, מיקרוסקופים 40X-1600X לילדים סטודנטים למבוגרים, מיקרוסקופים

Qiyuds מיקרוסקופ ביולוגי אופטי ביולוגי אופטי, מיקרוסקופים 40X-1600X לילדים סטודנטים למבוגרים, מיקרוסקופים

 
ILS 1.33

זמינות
בצורה נגישה

שלוש יעדי הגדלה, הגדלות שונות, מגלות מיקרוקוסמיות שונות, המיקרוסקופ מצויד בעדשות 4x/10x/40x שלוש עדשות אובייקטיביות אכרומטיות, תוך שימוש בשתי עדשות קמוניות שונות ועדשות קעורות כדי להדביק יחד כדי להשיג את המטרה של ביטול סטייה כרומטית, ואת השפעת ההדמיה ברור יותר וחר יותר מאשר עדשות אובייקטיביות רגילות הדמיה גבוהה של 40 X-1600 X בהבחנה גבוהה, תצפית דגימה, תצפית פיזית, מיוחדת לסטודנטים. עדשה מונוקולרית של 45 מעלות כדי להימנע משימוש לטווח הארוך, ועמוד השדרה הצווארי אינו מתאים להתבוננות. הבסיס מוצק ולא טלטל. גלגל יד עדין מיקוד, מיקוד מדויק, פעולה פשוטה. הבסיס יכול להיות מצויד באספקת חשמל, הנוחה לנשיאה, ופותר את הבעיה של חילופי תיל. מיקרוסקופ, צעצועי ניסוי מדעיים, כך שילדים מגיל צעיר להתגבר על ההרגלים הרעים של הצמיחה, לשפר את הריכוז, לשפר את העניין בלמידה ולפתח חשיבה מדעית. שלוש יעדי הגדלה, הגדלות שונות, מגלות מיקרוקוסמיות שונות, המיקרוסקופ מצויד בעדשות 4x/10x/40x שלוש עדשות אובייקטיביות אכרומטיות, תוך שימוש בשתי עדשות קמוניות שונות ועדשות קעורות כדי להדביק יחד כדי להשיג את המטרה של ביטול סטייה כרומטית, ואת השפעת ההדמיה ברור יותר וחר יותר מאשר עדשות אובייקטיביות רגילות. הדמיה גבוהה של 40 X-1600 X בהבחנה גבוהה, תצפית דגימה, תצפית פיזית, מיוחדת לסטודנטים. עדשה מונוקולרית של 45 מעלות כדי להימנע משימוש לטווח הארוך, ועמוד השדרה הצווארי אינו מתאים להתבוננות. הבסיס מוצק ולא טלטל. גלגל יד עדין מיקוד, מיקוד מדויק, פעולה פשוטה. הבסיס יכול להיות מצויד באספקת חשמל, הנוחה לנשיאה, ופותר את הבעיה של חילופי תיל. מיקרוסקופ, צעצועי ניסוי מדעיים, כך שילדים מגיל צעיר להתגבר על ההרגלים הרעים של הצמיחה, לשפר את הריכוז, לשפר את העניין בלמידה ולפתח חשיבה מדעית.


מאפיינים עיקריים

Product name:
Microscope
Magnification:
40X- 1600X
Eyepiece:
Wide-angle WF 10X, WF20X
Objective:
Achromatic 4X, 10X, 40X
Condenser:
6-color fast filter converter
Teleconverter:
2X stretch type
Product size:
140* 100*290mm
Eyepiece holder:
40° monocular inclination
Converter:
Three-hole camber converter
Stage:
square 90*90mm
Illumination system:
adjustable brightness of upper and lower electric light source
Power supply:
3 AA batteries
Product weight:
net weight1.72kg
Packing list:
1*Microscope:
Notes:
Due to different monitors and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thank you!
After sales:
If you have any questions, feel free to contact us and we will provide you with the best service.Our products and services will not let you down, thank you for your support to our store. I wish you and your loved ones good healt

קונים אוהבים גם