• מחיר טוב
  • חדש
ילדים טיפוס נטו, קנבוס חבל נטו רוק קיר לטפס נטו, ילדים אימון נטו גדול רשת רב-גודל בטיחות לסביבה קוטר 6 ממ/8

ילדים טיפוס נטו, קנבוס חבל נטו רוק קיר לטפס נטו, ילדים אימון נטו גדול רשת רב-גודל בטיחות לסביבה קוטר 6 ממ/8

 
ILS 188.99

זמינות
בצורה נגישה

*את חבל נטו הוא מתאים לכל סוגים של שלבים, מדרגות,מעקות, מרפסות, צמח הגנה,גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, נוף גדרות וכו', אשר יכול לשמש כדי להגן על התינוק שלך של בטיחות *הגנה נטו מגן על ילדים של בטיחות, רכות מתונה, יכול לשאת 150 קילוגרם, הוא לא קל לדעוך, הוא לא מפחד של רוח וגשם, ארוך שירות חיים, יותר עמיד. *בטיחות נטו חוט קוטר 6 ממ/8 ממ, מרווח רשת 8 סנטימטר.אנו תומכים גם בגדלים מותאמים אישית אחרים (אורך רוחב). אם אתה צריך גודל מותאם אישית, אנא כתוב לנו. *רשת ארוגה בחבל קנבוס, למשטח הרשת יש כוח משיכה גדול, והמחט הכפולה היא רשת ארוגה ביד, מה שהופך את הרשת לעמידות חזקה בפני פגיעות, קשירה מקצועית, אריגה מרובת גדילים, והופכת את החבל לעמיד יותר. *קל להתקנה תקן את רשת המרפסת למעקה או למרפסת בעזרת עניבת כבלים וחבל; אין צורך לקדוח, זה לא יפגע ברהיטים שלך. קנבוס חבל רשת דקורטיבי נטו רטרו בר מסעדה תקרת מחיצה דקורטיבי דיג נטו טיפוס נטו בטיחות הגנה נטו חבל? מוצר תכונותיד-ארוג עם מגוון רחב של מפרטים ואפשרויות כדי לענות על הצרכים השונים שלך.את קנבוס נטו הוא קל להתקנה. על ידי חיבור מעקות ברזל או עץ ומסדרונות חלונות, הוא מתאים למרפסות פנימיות וחיצוניות.ספקו לילדיכם רשתות קנבוס כדי למנוע מהם ליפול מגבהים מסוכנים, כמו מדרגות, מרפסות, חלונות וכו'. להגן על תינוקות וחיות מחמד.מפרט : שם מוצר : רשת חבל קנבוס חומר רשת בטיחות : רשת מגן גודל : 1 על 1 מ', 1 על 2 מ', 1 על 3 מ', 1 על 4 מ', 1 על 5 מ', 1 על 6 מ', 2 על 2 מ', 2 על 3 מ', 2 על 3 מ', 3 על 3 מ', 3 על 7 מ', 4 על 4 מ', 4 על 6 מ', 5 על 5 מ ' (להתאמה אישית)קוטר כ : 6 מ מרווח רשת : 8 סנטימטר/3.


מאפיינים עיקריים

Product Name:
Hemp rope net
Safety net material:
jute
Protective mesh size:
1x1m , 1x2m , 1x3m , 1x4m , 1x5m , 1x6m , 2x2m , 2x3m , 2x4m , 2x5m , 3x3m , 3x5m , 3X7m , 4X4m , 4X6m , 5X5m(customizable)
diameter about:
6mm/0.24in,8mm/0.31in
mesh spacing:
8cm/3.15in
Rope color:
jute color (other colors can be customized)
The woven mesh is suitable for indoor/outdoor use and can be used anywhere.:
★Very practical cargo network:
These extremely versatile industrial nets are perfect for securing your valuable loads and cargo on trucks, lorries, trailers, and vans, or for securing the contents of skips.:
Weatherproof and made from the hardest-wearing knotted High quality Bangladeshi jute, these ultra heavy duty nets are ideal for garden or commercial environments.:
★Widely used ropes:
stairs, balconies, lofts, windows, gardens, climbing, swings, hammocks, suspension bridges, kindergartens, shopping malls, restaurants, amusement parks, clothing stores, hanging clothes nets, roof ceiling nets, decorative nets, plant protection nets , tunnel network, blocking animal nets, children's shatter-resistant nets, pet isolation nets, child safety nets, cat nets, etc.
★Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-2

קונים אוהבים גם