• מחיר טוב
  • חדש
האוזן מזל כלי הודעה הפיכת מול מחזיק מיני מחרטה הפיכת כלי הודעה מחזיק 49 40 20 ממ מהיר שינוי חריצים מנותק

האוזן מזל כלי הודעה הפיכת מול מחזיק מיני מחרטה הפיכת כלי הודעה מחזיק 49 40 20 ממ מהיר שינוי חריצים מנותק

 
ILS 80.50

זמינות
בצורה נגישה

כלי הודעות הם דיוק מהונדס כדי להבטיח דיוק חוזר ונשנה אין זמן מבוזבז עם שימס להשתמש במספר הסכינים, את היווצרות של מלאכותי סכין ספרייה, יכול להיות מוחלף שוב ושוב תיקייה. השימוש בחיוג, הסכין ניתן לסובב כל 9 אורך או 9 אורך זווית מרובה, בשילוב עם המרכבה הקטנה, יכול להתמודד עם כל מיני סוגים של זווית לחומר. כלי מחזיק עם התאמת בורג אגוז, להתאים את כלי גובה, קל לתפעול, לקצר את זמן טעינה. שינוי כלי לוקח רק כמה שניות. שינוי מהיר כלי מחזיק ברגע מותקן, גבוהה עיבוד יציבות. חדש מוצרים באיכות גבוהה! אם יש לך ספקות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נענה לך בתוך שש שעותתיאור : מיני מחרטה הפיכת כלי הודעה מחזיק 49 על 40 על 20 מ מ שינוי מהיר חריץ מנותק כלימפרט : חומרים : ברזל+חזיותסוג : גודל : 49 על 49 על 24 מ מ תכונות : 1. להשתמש במספר הסכינים, את היווצרות של מלאכותי סכין ספרייה, יכול להיות מוחלף שוב ושוב תיקייה. השימוש בחיוג, הסכין ניתן לסובב כל 9 אורך או 9 אורך זווית מרובה, בשילוב עם המרכבה הקטנה, יכול להתמודד עם כל מיני סוגים של זווית לחומר. כלי מחזיק עם התאמת בורג אגוז, להתאים את כלי גובה, קל לתפעול, לקצר את זמן טעינה. שינוי כלי לוקח רק כמה שניות. שינוי מהיר כלי מחזיק ברגע מותקן, גבוהה עיבוד יציבות.חבילה כללה : 1 מנותקת מחרטה הפיכת כלי הודעה מחזיקהלקוחות שלנו מגיע את הטוב ביותר , אם יש בעיות איכות, אנחנו תמיד כאן בשבילך,אל תהסס לפנות אלינו!.


מאפיינים עיקריים

Materials:
iron+brass
Type:
Size:
49x49x24mm
Features:
1. Use a number of knives, the formation of artificial knife library, can be replaced repeatedly folder.:
2. The use of dial, the knife can be rotated every 9 ° or 9 ° multiple angle, combined with the small carriage, can handle all kinds of angle workpiece.:
3. Tool holder with adjustment screw nut, adjust the tool height, easy to operate, shorten the loading time.:
4. A tool change takes only a few seconds.:
5. Quick change tool holder once installed, high processing stability.:
Package Included:
1 x Cut off lathe turning tool post holder:
Our customers deserve the best , If there are any quality problems, we are always here for you,feel free to contact us! :

קונים אוהבים גם