• מחיר טוב
  • חדש
צילינדר פנאומטי אוויר סיבובי, זווית 90 מעלות תרכובת פעולה סוג פינת סיבוב סיבוב נדנד רכיבים פנאומטיים 0.15-1.0mpa

צילינדר פנאומטי אוויר סיבובי, זווית 90 מעלות תרכובת פעולה סוג פינת סיבוב סיבוב נדנד רכיבים פנאומטיים 0.15-1.0mpa

 
ILS 17.87

זמינות
בצורה נגישה

【לחץ עבודה】 הקוטר הפנימי של הצילינדר הוא כ- 25 מ"מ/098 אינץ ', קוטר החיצוני של מוט הבוכנה הוא בערך 14 מ"מ/0.6 אינץ להגיע ל -200 מ"מ לשנייה. 【פעולה במהירות גבוהה】 פני השטח של הצילינדר הפנאומטי הסיבובי M5 X0.8 מתחמצן כדי להאריך את חיי השירות שלו, והגליל המורכב מסוג הפעולה יכול לפעול במהירות גבוהה. 【סיבוב של 90 מעלות】 הצילינדר הפועל כפול בקוטר פנימי של 25 מ"מ יש מראה קטן, ניתן לסובב 90 מעלות, יש לו גודל קטן ומבנה פשוט, שניתן לשאת ולהתקין אותו בקלות תוך מספר דקות. 【השתמש】 לפני השימוש, סנן את המדיום המשמש בצילינדר עם אלמנט פילטר מעל 40 מיקרומטר. לפני צנרת הצילינדר, הסר פסולת מהצינור כדי למנוע את כניסתו לצילינדר. 【סגסוגת אלומיניום】 הצילינדר הפנאומטי עשוי סגסוגת אלומיניום, עם צפיפות וכוח גבוה, ויכול לעמוד בעומס גבוה במשך זמן רב. 【לחץ עבודה】 הקוטר הפנימי של הצילינדר הוא כ- 25 מ"מ/0.98 אינץ ', קוטר החיצוני של מוט הבוכנה הוא בערך 14 מ"מ/0.6 אינץ להגיע ל -200 מ"מ לשנייה. 【פעולה במהירות גבוהה】 פני השטח של הצילינדר הפנאומטי הסיבובי M5 X0.8 מתחמצן כדי להאריך את חיי השירות שלו, והגליל המורכב מסוג הפעולה יכול לפעול במהירות גבוהה. 【סיבוב של 90 מעלות】 הצילינדר הפועל כפול בקוטר פנימי של 25 מ"מ יש מראה קטן, ניתן לסובב 90 מעלות, יש לו גודל קטן ומבנה פשוט, שניתן לשאת ולהתקין אותו בקלות תוך מספר דקות. 【השתמש】 לפני השימוש, סנן את המדיום המשמש בצילינדר עם אלמנט פילטר מעל 40 מיקרומטר. לפני צנרת הצילינדר, הסר פסולת מהצינור כדי למנוע את כניסתו לצילינדר. 【סגסוגת אלומיניום】 הצילינדר הפנאומטי עשוי סגסוגת אלומיניום, עם צפיפות וכוח גבוה, ויכול לעמוד בעומס גבוה במשך זמן רב. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : גליל פנאומטי סיבובי : כתמונות המוצגות חומר : קוטר סגסוגת אלומיניום : בערך.


מאפיינים עיקריים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Rotary Pneumatic Cylinder
Color:
As Pictures Shown
Material:
Aluminium Alloy
Inner Diameter:
Approx. 25mm/0.98in
Outer Diameter of Piston Rod:
Approx. 14mm/0.6in
Action Type:
Compound ActionType
Working Medium:
Air (filtered through a filter above 40μm)
Service Pressure Range:
0.15-1.0mpa (22~145psi)
Guaranteed Pressure Resistance:
1.5MPa (215psi)
Working Temperature:
-20-80
Operating Speed Range:
50-200mm/s
Range of Travel Tolerance:
1.0
Rotation Angle Tolerance Range:
±1.5°
Buffer Type:
None
Pipe Diameter:
M5x0.8
Installation and Use:
1. When the cylinder clamps the workpiece, it must be performed within the clamping stroke, and the clamping operation cannot be performed within the rotation stroke.:
2. The clamping plane must be perpendicular to the cylinder axis. After the workpiece is clamped, please do not move the workpiece.:
3. Before piping the cylinder, the debris in the pipe must be removed to prevent debris from entering the cylinder.:
4. The medium used in the cylinder should be filtered by a filter element above 40μm before use.:
5. When the cylinder is removed and not used for a long time, pay attention to anti-rust on the surface, add anti-dust blocking caps to the intake and exhaust ports, and apply anti-rust oil to the piston rod end.:
Package List:
1 x Rotary Pneumatic Cylinder:

קונים אוהבים גם