• מחיר טוב
  • חדש
מברשת אסלה של Plplaaoo, מנקה קערת אסלה, מברשת שירותים ומחזיק, מברשת קערת אסלה, מברשת ניקוי טולייט ביתית עם

מברשת אסלה של Plplaaoo, מנקה קערת אסלה, מברשת שירותים ומחזיק, מברשת קערת אסלה, מברשת ניקוי טולייט ביתית עם

 
ILS 2.33

זמינות
בצורה נגישה

קל לשימוש, סט מברשות האסלה מגיע עם מברשת ובסיס, שניתן למקם אותו בבסיס כשאתה לא משתמש מברשת אסלה נשלפת, על ידי סחיטת ידית המברשת כדי להאריך או להתכווץ במוט הטלסקופי לאיסוף וריסוס מים. עיצוב קומפקטי, חיסכון בחלל, עם פונקציית ריסוס מים, מברשת רב -פונקציונלית זו היא מכשיר חובה למשפחות. חסימת ועמידה, עשויה מחומר ABS, המברשת קשה, לא קלה לעיוות, ויכולה לנקות בכתמים ביעילות. ניקוי 360 מעלות, פשוט סחטו את הידית כדי לסובב את הראש ולנקות סניטרי את פינות האסלה המתות. קל לשימוש, סט מברשות האסלה מגיע עם מברשת ובסיס, שניתן למקם אותו בבסיס כשאתה לא משתמש. מברשת אסלה נשלפת, על ידי סחיטת ידית המברשת כדי להאריך או להתכווץ במוט הטלסקופי לאיסוף וריסוס מים. עיצוב קומפקטי, חיסכון בחלל, עם פונקציית ריסוס מים, מברשת רב -פונקציונלית זו היא מכשיר חובה למשפחות. חסימת ועמידה, עשויה מחומר ABS, המברשת קשה, לא קלה לעיוות, ויכולה לנקות בכתמים ביעילות. ניקוי 360 מעלות, פשוט סחטו את הידית כדי לסובב את הראש ולנקות סניטרי את פינות האסלה המתות. מפרט : סוג פריט : חומר מברשת שירותים : ASSWEIGHT : בערך.2ozcolor : Whitehow להשתמש : 1. שופכים את קערת האסלה עם חומר ניקוי מראש, והרחיבו את הידית הנשלפת 2. לספוג מים לשטלה שטיפת חלל 3. מכוון למצב המלוכלך ולחץ על הידית הנסוגה, סילון המים החזק יכול לשטוף ביעילות את העפר הדבק לקצה האסלה. רשימת חבילות : 1 x מחזיק מברשת מברשת 1 x הערה : 1. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.


מאפיינים עיקריים

Item Type:
Toilet Brush
Material:
ABS
Weight:
Approx. 430g / 15.2oz
Color:
White
How to Use:
1. Pour the toilet bowl with detergent in advance, and extend the retractable handle:
2. Absorb water to the toilet flushing cavity:
3. Aiming at the dirty position and pressing down the retracting handle, the powerful water jet can effectively wash away the dirt sticking to the edge of the toilet.:
Package List:
1 x Brush1 x Brush Holder 
Note:
1. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

קונים אוהבים גם