• מחיר טוב
  • חדש
TWDYC מדחס אוויר מכונית ניידת DC 12V צמיג דיגיטלי נפל משאבת אוויר

TWDYC מדחס אוויר מכונית ניידת DC 12V צמיג דיגיטלי נפל משאבת אוויר

 
ILS 1.67

זמינות
בצורה נגישה

מנוע סליל נחושת טהור, שיפר את הביצועים, מצמצם את צריכת האנרגיה והופך את משאבת האוויר לבטוחה ועמידה יותר לחץ צמיג מראש, אין צורך בטיפול, טעינה ועצירה אוטומטית, ממשק פעולה פשוט. עד 3 מטרים של כבל חשמל של 12 וולט, יכול להבטיח ביעילות את פעולת רדיוס המוצר, לחץ על הכפתור כדי לטעון מייד מבלי להידוק. עם נורת ה- LED המובנית, לא תתקשה לראות מה אתה עושה עם הצמיג שלך, אפילו כשאתה עובד במוסך מוצל, חונה מתחת לאור רחוב שבור או מתפרק ליד דרך כפרית לא מוארת ו מובנה חריץ אחסון כבלים וחריץ אחסון צינור, אין צורך לדאוג שהחוט ארוך מכדי לשים, נוח יותר לשימוש. מנוע סליל נחושת טהור, שיפר את הביצועים, מצמצם את צריכת האנרגיה והופך את משאבת האוויר לבטוחה ועמידה יותר. לחץ צמיג מראש, אין צורך בטיפול, טעינה ועצירה אוטומטית, ממשק פעולה פשוט. עד 3 מטרים של כבל חשמל של 12 וולט, יכול להבטיח ביעילות את פעולת רדיוס המוצר, לחץ על הכפתור כדי לטעון מייד מבלי להידוק. עם נורת ה- LED המובנית, לא תתקשה לראות מה אתה עושה עם הצמיג שלך, אפילו כשאתה עובד במוסך מוצל, חונה מתחת לאור רחוב שבור או מתפרק ליד דרך כפרית לא מוארת ו מובנה חריץ אחסון כבלים וחריץ אחסון צינור, אין צורך לדאוג שהחוט ארוך מכדי לשים, נוח יותר לשימוש. שם מוצר : חומר מדחס אוויר נייד חומר : פלסטיק ומטאלור : מתח שחור וצהוב מתח : DC 12 Voutput Power : 10a (הספק גבוה) לחץ עבודה : 100psiflow : 35 L/Minpower אורך כבל : 3 מקונטציה זמן עבודה : 8 דקות כוח : 120 וולינדר חסימה : 22 צילינדר אורך צינור אורך : 8 דקות כוח : 120 ווקילינדר : 22 צילינדרינדרינפלט הניתן לצינור הניתן להחלפה.


מאפיינים עיקריים

22 Cylinder:
Inflatable Tube Length:
60cm
Great for many types of tires:
car, bike, motorcycle, RV, rubber dinghy and also sports equipment and inflatables.
It makes inflating low and flat tires in emergency easier and more convenient. :
Quickly replenish air in 60 seconds, and the powerful car can quickly increase the inflation speed.:
Insert the inflation nozzle on the tire valve, and the current tire pressure of the tire can be displayed with one click.:
Package Informations:
Package Included:
1 x Portable Car Air Compressor :
1 x Manual:
Notes:
1. Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. We guarantee the style is the same as shown in the pictures.:
2. Please allow slight dimension difference due to different manual measurement.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. :

קונים אוהבים גם