• מחיר טוב
  • חדש
צינור מתנפח של צמיגי רכב, 10 סמ מתאם צינור מתאם מתאם מתאם מתאם לאופניים

צינור מתנפח של צמיגי רכב, 10 סמ מתאם צינור מתאם מתאם מתאם מתאם לאופניים

 
ILS 0.67

זמינות
בצורה נגישה

פונקציה : צינור מתנפח הצמיגים יכול לחבר במהירות ולהפריד בין זרבובית הצמיגים, על מנת להבטיח כי לחץ האוויר בצמיג לא ידלוף כאשר הצמיג מנופח ומנותק תכנון אוניברסלי : מתאם צינורות הרחבת משאבת האוויר הוא סוג אוניברסלי, שקל להתחבר ומהיר לניפוח, ויכול להתנער כדי להתאים את לחץ הצמיג. תאימות : מתאימה לרכב זרבובית צמיגים אמריקאית, אופנוע, אינפלציה באופניים, מתאימה לכל חיבורי הזרבוביות של משאבות האוויר לרכב. חומר עמיד : מתאם צינור של משאבת נפרת צמיגים עשוי מסגסוגת אלומיניום, נחושת וגומי, יותר מרקם, גמישות חזקה ולא קל לשבור. תכונות : החלפה מושלמת נהדרת, תוכלו להחליף ישירות או פגומים כדי לחסוך זמן. ביצועים יציבים לעמידות מצוינת. פונקציה : צינור מתנפח הצמיגים יכול לחבר במהירות ולהפריד בין זרבובית הצמיגים, על מנת להבטיח כי לחץ האוויר בצמיג לא ידלוף כאשר הצמיג מנופח ומנותק. תכנון אוניברסלי : מתאם צינורות הרחבת משאבת האוויר הוא סוג אוניברסלי, שקל להתחבר ומהיר לניפוח, ויכול להתנער כדי להתאים את לחץ הצמיג. תאימות : מתאימה לרכב זרבובית צמיגים אמריקאית, אופנוע, אינפלציה באופניים, מתאימה לכל חיבורי הזרבוביות של משאבות האוויר לרכב. חומר עמיד : מתאם צינור של משאבת נפרת צמיגים עשוי מסגסוגת אלומיניום, נחושת וגומי, יותר מרקם, גמישות חזקה ולא קל לשבור. תכונות : החלפה מושלמת נהדרת, תוכלו להחליף ישירות או פגומים כדי לחסוך זמן. ביצועים יציבים לעמידות מצוינת. פונקציה : צינור מתנפח הצמיגים יכול לחבר במהירות ולהפריד בין זרבובית הצמיגים, כדי להבטיח כי לחץ האוויר בצמיג לא ידלוף כאשר הצמיג מנופח ומנותק . תכנון אוניברסלי : מתאם צינורות הרחבת משאבת האוויר הוא סוג אוניברסלי, שקל להתחבר ומהיר לניפוח, ויכול להיתפל כדי להתאים את לחץ הצמיג .


מאפיינים עיקריים

Item Type:
 Car Tire Inflator Hose
Material:
Aluminum alloy, copper and rubber
Product Specifications:
10cm/3.93in long can be deflated
Features:
Quickly connect and separate the tire nozzle, so as to ensure that the air pressure in the tire will not leak when the tire is inflated and disconnected.
Application:
Universal type, easy to connect and quick to inflate, and can deflate to adjust tire pressure, suitable for American tire nozzle car, motorcycle, bicycle inflation, suitable for all car air pump inflation nozzle connections:
Package List:
5 xCar Tire Inflator Hoses :

קונים אוהבים גם