• מחיר טוב
  • חדש
Sainsmart אמרלד TPU גמיש נימה הדפסת תלת מימד, 1.75 ממ, 0.8 קג, דיוק ממדי +/- 0.05 ממ, מספר דגם: TPU-EMR-0.8KG1.75

Sainsmart אמרלד TPU גמיש נימה הדפסת תלת מימד, 1.75 ממ, 0.8 קג, דיוק ממדי +/- 0.05 ממ, מספר דגם: TPU-EMR-0.8KG1.75

 
ILS 2.67

זמינות
בצורה נגישה

קצב הזנה עקבי ואיטי הוא המפתח להדפסה מוצלחת עם TPU כחומר היגרוסקופי, TPU סופג לחות בקלות, ומייבש את הנימה לפני ההדפסה מאפשר גימור חלק. מומלץ להדפיס נימה TPU עם מכבש כונן ישיר, אם כי ניתן להדפיס עם מכבש באודן, הוא דורש יותר לצבוט.75 מ"מ; קשיות חוף : 95 א; דיוק ממדי +/- 0.76 קילוגרם) לכל סליל; אטום אטום ביבש; טמפרטורת המרחב המומלצת : 200 - 220 מעלות צלזיוס; טמפרטורת פלטפורמה מומלצת : 40 - 60 מעלות צלזיוס. TPU (פוליאוריטן תרמופלסטי) הוא תת -סוג של תרמופלסטים המדפיסים חלקים חזקים שגם גם הם גמישים. תואם לכל מדפסות ה- FDM בשוק המקבלים נימה של 1. כולל PRUSA I3, Monoprice Makerselect, Sainsmart Xcreality ומדפסות RENAP אחרות. עם הגדרות נכונות, קל להדפיס TPU בזכות הדבקה מיטה מעולה ונטיית הנימה לא לעוות. נהדר למגוון פרויקטים, כמו מדרסים נעליים, להקות צפייה, מארזי טלפון, חלקי מזל"ט ועוד!.75 מ"מ; קשיות חוף : 95 א; דיוק ממדי +/- 0.76 קילוגרם) לכל סליל; אטום אטום ביבש; טמפרטורת המרחב המומלצת : 200 - 220 מעלות צלזיוס; טמפרטורת פלטפורמה מומלצת : 40 - 60 מעלות צלזיוס. TPU (פוליאוריטן תרמופלסטי) הוא תת -סוג של תרמופלסטים המדפיסים חלקים חזקים שגם גם הם גמישים. תואם לכל מדפסות ה- FDM בשוק המקבלים נימה של 1. כולל PRUSA I3, Monoprice Makerselect, Sainsmart Xcreality ומדפסות RENAP אחרות. עם הגדרות נכונות, קל להדפיס TPU בזכות הדבקה מיטה מעולה ונטיית הנימה לא לעוות. נהדר למגוון פרויקטים, כמו מדרסים נעליים, להקות צפייה, מארזי טלפון, חלקי מזל"ט ועוד!. תיאור : נימת TPU של Sainsmart ידועה בכוחו ובגמישותו הגבוהה. עם חופש העיצוב של הדפסת תלת מימד, Sainsmart נימה הוא המפתח להביא את הפרויקט שלך, בין אם זה תחביב בסוף השבוע או אבות -טיפוס לחברת Fortune 500, החל מהשטח השרטוט למציאות.


מאפיינים עיקריים

Diameter:
1.75 mm
Material:
Flexible TPU
Net Weight:
0.8 kg
Shore Hardness:
95 A
Recommended Printer Settings:
Print Nozzle:
0.4 – 0.8 mm
Extruder Temperature:
195 – 230°C
Print Bed Temperature:
40 – 60°C
Cooling Fan:
On
Printing Tips For Bowden Drive Printers:
Print Slower:
15 – 30 m/s
First Layer Settings:
100% Height. 150% Width, 50% Speed
Disable Retraction:
Should reduce oozing and stringing
Cooling Fan:
On after first layer
Increase Multiplier:
1.1, should increase bonding
Do not over extrude filament when loading. As soon as the filament start protruding from the nozzle, stop. Loading any faster will cause the filament to get caught in extruder gear.:
Feed the filament directly to the extruder, and not through the feeder tube. This reduces back tension in the filament as well as drag, ensuring proper feeding.:
What’s in The Package:
1x SainSmart TPU Flexible Filament 1.75mm 0.8kg vacuum sealed w/ desiccant :

קונים אוהבים גם